How to talk dirty to my girlfriend

TALKING DIRTY TO SEE HOW MY GIRLFRIEND REACTS...

TALKING DIRTY TO SEE HOW MY GIRLFRIEND REACTS...5 Jul. 2020
34 637
4JAYSubscribe 438 721

Follow her on Instagram:

Follow her on Instagram: @DREA

OnlyFans: https://onlyfans.com/dreaofficial

Youtube: https://bit.ly/31QcvpD

Follow ME:

INSTAGRAM: https://bit.ly/2shf4kD

SPOTIFY: https://spoti.fi/347wAoI

FACEBOOK: https://www.facebook.com/dj4jay/

Comments (100)
elijah chama

Am glad seeing u guys being girlfriend and boyfriend...can’t wait to see your love ❤️ grow

Tigershark Gaming

8:34 you lucky guy if only you could see my face right now ?

Tigershark Gaming

10:18 my reaction ayo what the fuck ? I know you banged after filming this she’s wearing that fit you know for that Netflix and chill mood

Luna Phan

where the monkety !!!1

24k Tom

U got to much dip on yo chip.
Edit: thanks for liking ?

KissMySuccotash

I want this refrigerator!

Doll

Let me just .. "Unsubscribe" real quick ... ???‍♂️

Marie Medeiros

Wow I literally don’t celebrate holidays either I thought it was just me, when it my birthday I don’t care really, I just go shopping, &then I ignore my phone?

Aaron Rules

If u don’t smash u ain’t getting a like

KILLA JD

Wait what happened to the Australian GF?

Amo ae Hinds

Love from jamaica

Ben Kingston

Wow! Just been scrolling through the comments and you liked every comment @4JAY

VVS zert

Just cause “happy birthday” ?.

Little Jonathorn

Happy Birthday Jay!

christian vlogs

She's such a wifey ?

christian vlogs

She's so cute !! And btw that's so sad you don't celebrate holidays ?? especially your birthday you deserve to be celebrated

Ok Magician

Your Chanel is kinda bleeding feel like fam friendly better

ethan perrin

This is uncomfortable

Little Jonathorn

Smores Quarantine Style!

Twinies

Me feeling lonely ;c

Queen_ Dee

I was saying the same thing and that when he said it “ I literally would just do this in the microwave ?

Truly Certified-

i didnt kno u had a gf

Tigershark Gaming

8:56 I know right dude ???

Richard Owusu

I hope you guys go really far in your relationship because you look cute together.

Tigershark Gaming

Drea’s not the type of girl I would dirty talk a lot but for fun it’s a nice idea I would kill to be in that position ?

raina perea

She's so sweet? God bless you both!

mel white

Loved video and love your new girlfriend

Selina Leigh Linx

Who misses Mikiky

FS34 clan

His vids r tough bro like no cap

14.Jessse

Yo this man actually likes every comment

Gio Flores

Yeah thick Asian girls are always confident asf

Tigershark Gaming

1:02☠️☠️☠️

Hardstyle4life

You should’ve helped her with the s’mores!!! Anyways you guys are adorable together ☺️

Ezway Ocho

Just realized the guy screaming "help me!" in the Yardbird video is the same guy saying "WTF?!" at 2:26 in this video??

Vette G

❤️?

Noufal Beemapally

YOU are camera standing focus first love is last love you are Drea god bless you

James Perez

I just love her vibe, she's A keeper bro.Just A sweetheart, and she's so beautiful.

bella parra

where baby mokey pls ?????

Natasha Henry

Ms.Drea can you be ma mom? hehe lol actually in reel life I want to get adopted but..... i'm reel scared cause...

AmadouAntics

We all know Jay doesn’t like any chocolate??

Andrew Valentine

That’s the one for you man! Don’t pass that up!

Tigershark Gaming

6:16 she got that babygirl netflix and chill fit

Jose Zambrano

Damm first time I see him kissing a girl on camera. She is cool tho keeps his jokes back and forth.

Armoney Adams

i bet right after the video they had sex

Tigershark Gaming

4:35?????

Wave Rain

His girl yo she a keeper

Tigershark Gaming

1:11 woah woah woah you’re going in? no point trying to re-write your error she already heard it

cirlene moreira

Bom dia...Brasil

Deviante Draws

Who’s here after quarantine

Tigershark Gaming

I wish the comment section was more like a chat room I can’t keep myself from trying to have a convo

Nate Vinsek

You go a nice girl there bro

Gentinis Bytyqi

Still cant believe she is in a relationship with this clown

Neki

5:28 how awkward that shit was ?

Cris Le

Your girlfriend is a fine woman

iRex

Every video with Curtis=200k to 2 Million views

Now the videos where you change your girlfried every 2 days= 10k-30k views

Wtf Are you doing?? I mean worse content would be okay if the views got better but even the views got worse

Alyssa Navratil

I SWEAR i thought you were gay

Chelsea Volcjak

First chick that actually seems REALLY into you, so happy to see dude. Enjoy life while you're young. ?

Kenza Senza

Its so sad that this is the kinda youtuber u turned into. ?

Tigershark Gaming

8:10 good Drea goooood Milk

Phet Nhativong

i love your cute baby?

Natasha Henry

OMg 0_0 WHO CAN RELATE? 4jay this to hot turns of computer shuts down* walks into glass* OOF LOl that didn't happen yall or maybe -.-

Tigershark Gaming

When are we gonna see little Jay’s running around

TMTRG4L

My guy is active ? bro share some girls this way pimp

Tigershark Gaming

O bella ciao bella ciao bella ciao ciao ciao

Gizmo Torizmo

Stick with this one 4JAY

Naruto Usimaki

Be quiet man she’s not yours

Tyrone Frye

Get urself a drea no cap

Tigershark Gaming

12:54 bruh ? stoooop ? that’s mine

Memyself And i

She so cute and well mannered i like her ?

Jovany Aguilera

Bro I’ve decided to say sorry for unsubscribe you just trynna make a living and stay humble ✊???

John Sauls

Wow she is fire on fire she is perfect bro ???

Tigershark Gaming

15:36 my reaction: screaming- WHHHHHAAAAAAAAT you guys are feeling each other too much ?

A Whi

You’re not very good at the dirty talk.

Official _ElixerCape

Me thinking if I want to watch this ???????

nightskycyanide

wait what the actual fuck happened to Every Wednesday wth is this bullshit bring me back the wholesome vibes NOW

JXIJN

Hey 4jay I’m doing a dming 100 youtuber challenge please answer ur dm on insta

Suzy Rose Blossom

He said "dang her oven heat up fast" lmfaoooo

bobamilk

I’m lateeeee love the vid ❤️

ari

I can see them together for a long time

Tigershark Gaming

13:06 what a coincidence I went to her vid before seeing this and commented the one and only Drea hmmm vibes bro vibes

keepin up with kolbie

You guys are so cute together ?

Tigershark Gaming

7:30???????☠️ I was looking at myself too

VeNoM YT

Like my comment just for fun

Tigershark Gaming

11:14 why did you bring up Netflix see I know what’s going on here ??

blqckDior _

were is monckey?!

Joshua Bersoza

But i seen the video sorry

T&T the Squad

Despite my salty ness that u an mckeke slowed down on hanging out IM LIVING FOR THIS GF !! ???THANK GOD plz tell me it’s her n her onlyyyy?

Eat With Mark The Shark!

She's a catch of a lifetime. ? ?

Deborah Sauceda

Ohhhh a lil drizzle of Cajeta on that ?

Tigershark Gaming

Drea is just everything you would want

EGELIN1976

She’s beautiful..

Kuulei K

She really is a real one! Love her! She is a true keeper!???

Nick Manolakos

She’s cute good job man

BBD

Lol

Tigershark Gaming

8:45 daayum ?

Adrian Payne

?????

Tyrone Frye

She def wife material asian too I get it jay livin his best life checkout the main squeeze

Tigershark Gaming

5:07 BROO STOP ???

Juliana Merkley

ima stay subscribed ily

curlyhead god

Bruh be good to her

TALKING DIRTY TO SEE HOW MY GIRLFRIEND REACTS...

TALKING DIRTY TO SEE HOW MY GIRLFRIEND REACTS...29 Feb. 2020
21 380
Zaylo TvSubscribe 438 721

? DISCLAIMER THIS VIDEO IS

? DISCLAIMER THIS VIDEO IS FOR ENTERTAINMENT PURPOSE ONLY AND PEOPLE UNDER AGE PLEASE FONT WATCH THIS IT DOES NOT INCLUDE SEXUAL CONTENT TALKING DIRTY TO SEE HOW MY GIRLFRIEND REACTS!

If you enjoy this video make sure you leave a comment and subscribe and turn on my post notifications appreciate you!!

FOLLOW MY INSTAGRAM: Zaylo___

Her channel: Meleah thamos

Comments (27)
Rigged UP

Zsk nation. And I didn’t get notis?‍♂️

Dylan Rennie

Zaylo squad

maria rechel de la rosa

love your videos❤️❤️❤️

narc154

yo finnaly you uploaded

Destroyed1x

Noti gang

Dylan Rennie

Yo show my guy some love like and subscribe ??

Carmin Scott

Noti gang

Kimberly Estrada

Boii you bogus asf yo? the reacting to tiktok damm shii? noti gang lol

Avery Devoe

We love yell ❤️????

Harlem Fontenette

Sup zaylo

Lady G

She freaky freaky, she ready on the dang spot.

Yolo Yo

Zaylo squad ???

SSJXDAEE

Zaylo a goat ong?‼️

gary hibbert

That's how woman should be like.

j u l i s s a

I’m late but I love your videos I’m so sorry I’m late this time.

Yaseen Dafaalla

Love the videos tho

Tomáš Polomský

do some vibrating prank

ChronicLeaky

Noti gang

Wavo Flaco

When yo ass gets electrocuted
8:15

Yo zaylo keep up the content bro ??

Poo Bear

Good vid

Yaseen Dafaalla

We was playing fortnite together

Brayden Anderson

zaylo squadd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

itz Bxxrus

She said oh I see

Bryant Sanders

Zaylo and meeleah squad

Blur Vaxify

Noti gang

PrincessYannca 18

Noti gang gang litty vid love you guys ???

Thegreatest. Him

I need me a girl to be on go 24/7 like her

TALKING DIRTY TO MY GIRLFRIEND TO SEE HOW SHE REACTS.. *Cute Reaction*

TALKING DIRTY TO MY GIRLFRIEND TO SEE HOW SHE REACTS.. *Cute Reaction*6 Nov. 2019
248 592
It's AdieSubscribe 438 721

TALKING DIRTY TO MY

TALKING DIRTY TO MY GIRLFRIEND TO SEE HOW SHE REACTS.. *Cute Reaction*

Thank For watching:) give it a like share and subscribe! New videos every wednesday, friday and sundays!

Our Social Medias:

Twitter

Our Twitter: https://twitter.com/its_adie_tho

Instagram

Ricco https://www.instagram.com/therealriccotho

Langie https://www.instagram.com/hellolangiie

Snapchat

Ricco: Itsriccotho3

Langie: HelloLangiiee

---------------------------

"MBB - Happy" is licensed under a Creative Commons License.

Music promoted by BreakingCopyright: https://youtu.be/smFGrm5lf0g

Buddha by Kontekst https://soundcloud.com/kontekstmusic

Creative Commons — Attribution 3.0 Unported— CC BY 3.0

http://creativecommons.org/licenses/b...

Music promoted by Audio Library https://youtu.be/b6jK2t3lcRs

#ItsAdie #PRANK

Comments (100)
Nancy Torres

This whole time I was cringing and laughing

Ankita Thakur

Nice intro viedo

Jrkni

5:34 she really checked?????

Stephanie wilson

Sorry Adam but #teamlangie ?

Queensley Ahwireng

I'm sorry but your intro is ?? Love yous x

Erica Lynn

I love her giggles ?

Victoria G

4:39 hold up...lol, did he say "dirty little slut" so thats they type of freaky

Jrkni

??????????????

B D

Hi there ????????

seungshine

langie is so innocent and sweet hahahahah

ladyreacts 86

Team langie

Brooke Argiros

hell not mr fertilize your egg

Molly Couture

We all know what they did after this!







Ya played with Pablo and ate food! Got you

Athina Loemba

Langie was smiling she secretly liked it?

Abbi Wilson

The mad 66 people that disliked this video

Brianna Carte

She didn’t see no camera ?

Łöveľy jôy

THE INTRO THOGH IS LIKE SOOOO GOOD

Biyonce

I felt so awkward watching this ??

dhdi dhdid

do a viagra prank on her bro

Zamira Campbell

Adam did you fail NNN??‍♀️ tis tis tis

Tayxox

I think you should have a mate ring you and pretend they've been arguing with their partner and say they killed them by accident and they don't know what to do ?

It's Adie

hope y’all enjoyed the video? lol I need to come back stronger, I can’t let Langie Win this prank war?? -Adym

Zoe Galido V

8:52

Yamra Anu

Adym u r losing ??langgang winning ??❤❤

Anushka Dhiman

You know in captions langie is written as lanky?

「yummy chyu」

VIAGRA PRANK

Life with Mercedes

6:02 when she put her hands for him to get closer on her but ? i love you guys❤️

Denisa M

The most cringe couple, why he is always saying you know what I'm saying cringeeee (no hate, I just feel the cringe)

unique LUNA

i loooove that intro ?????

Kayla Varela

He said “you trynna sit on my face?” She didn’t say no ?? she said “in the kitchen? The roommates are home!” ?☠️

Sabrina Farah

11 mins 32 seconds of langie saying “what are u doing”?

Johanna Nguiamba

Adym: “You wanna taste my kids ?”

Me: ?

Jess Xx

adym’s laugh every time is adorable ?

Aria M

here is an idea. Either of you could do this: Pretend one of you missed jury duty, and the court has an arrest warrant out for you. Go from there, he/she will probably get stressed out it would be a good prank. Love you guys!

Jashleymae Batara

This is the couple that I like it because they are not oa or not artistics they show what they are because being true is people want to watch you that's why you attract me to watch all your vlog that you made not like the other couple that to much oa

Laurin Hall

I can’t watch no video with no comment just triggers me

mia Mpeake

#teamlangie this prank wars may not be over but Langie already won

Molly Couture

Langie: You want to do what we did last night right here??
Adym: Ya
Me: Sleeping in the kitchen can't be that comfortable

elllpts _yt

Bout to ask do you guy have then he answers my question 1:02

Tania Adhitiani

Hi i'm from indonesia, i need subtitle

A A

the dislikes are at 69 ??

Clara Yacoub

I m SOOOO sorry for his roomate??️??️

Jennifer Allport

Split up ok langie ricco tho be friends

Zelda Myers

“mom? dad? how did you make me?”
“well son-“ ???

Privilege Tsongora

When he showed his hands like that I'm like ?? talk have sex

Adrianna Wisniewski

When he said some potatooooosssss I felt that

Charity Lynn

I was so high watching this and laughed so hard?

Bhagabat Pradhana

team langie

Joujou Belle

This was funny but langie winning #teamlanggang I love you guys ??❤

victoria h

"U got a mirror in that back pocket bc I see myself in that ass" ???

sweet phangurl

For fock sake..How long is she gonna cook those eggs??! Lol

Kassidy Laekyn

I’m frl about to unsubscribe to y’all if y’all don’t quite copying jack and gab

sherilyn Nicole Torres

Nice video?

Kayla Varela

You need to learn how to continue this pranks without laughing and telling her the second she gets serious lmaooo

Karma Carma

#Teamadam

Betinha Santos

qa

Jazmine E

Langie liked it we al know

natalia :D

notice how she said “after” ??, langies wid it all ??.

Darshna Singh

Team #langgang #teamlangie is winning

Ma. Gemma Barquilla

When my boyfriend doing that to me.. I got so upset and pissed off.. and the I got angry then he laugh at me so hard... fuck....

Ackee

Yep...those eggs got fertilized in some deep Vegetable oil?

Bella Estrada

I can see the love both on their eyes♥️

bxbydoll

I love watching them but IM THE SINGLE ONE HERE AND I FCKIN HATE THE FEELING

Cutely Gift

Hahahaha not now November.........?? i love you girl..

Arctic Fox

Did he say "you dirty lil slut"..... That was?????

Dymusia

Why I always have this feeling when Langie is claiming that she knows about everything and so on, that is one big fat lie to cover her real reaction which btw is still nice and cute - I would turn on as well when my man talked dirty to me...and its nothing wrong with that! So I mean...even if Langie turned on its ok - its excellent reaction to what Adym did and there is nothing to be ashamed of...just saying! Love U both so make love and be free whenever you want without being ashamed guys ;) :*

Abdirashid Hussein

Your house is wow I like it

Jesson Hisoler

Thats like so cute when shes saying to Stop?

Kayla Varela

She looked so damn happy the whole time. They are so cute!!!

Nick Baylis

Bro that's not talking dirty more like a mix of wanting some prank to see how girl friend reacts it was more of that than talking dirty lol but it's dope still thou y'all or my favorite couples

Kyla Joi

This video shows what goes down while he’s goin down?

Samantha Eunice Espiña

ITS TOO MUCH THAT ITS JUST CRINGY

Takoukam Georges

the man is not gut doing Pranks. He blows one´s lines betwenn vlogging and pranks

farah

Langie: "mom and dad how did u guys make me well"
Adam: * well we were making eggs then I fertilized her eggs
Langie: HAHAHAHA

Pinkie Love

Not hot just gross

Victoria Larkin

Do you guys ever do more videos out in public?

Auralisa Bonetti

do the viagra prank on adym

hanna

Do they really call their roomate "roomate" only??

TiffanyMarie

Adym is definitely the first person to fail nnn

Jashleymae Batara

And also everytime you prank Adym on your bed that you are sexy looking it's not oa that I see both of you that you both sweet and nice relationship

Ankitha Prashanth

Adam-"U wanna do what we did last night"
Me- ?

amazing boy

That miles as while as be a prank

Chichi Akukwe

I like the way you guys prank each other

Random Person On YouTube

This video called me single in every language known to exist, hell even the dead ones.

Angel Alcantara

Adym always has the longest intros I swear cx

Jess Xx

you can see the happiness they give to each other in their eyes it makes me all warm and happy inside ??

bang trash

I'm cackling rn??

Avery Saunders

Langie is winning

Fathi Abdulahi

I’ll never get tired of your intro??

A. Christian

Adym won't win many of these pranks coz he has a soft heart ?

Anime DELUXE

You guys should literally stay a couple and never break. Cause if you do amma tear up. U guys are so much fun. ??

Zella Patefield

the fact that adym cant stop laughing is making me laugh harder?

Nelle Phoenix

Viagra frank is waiting there so many utubers done that challenge make this 10k likes. If you agree

Doodle Bob

7:23
Adam: Fuck those eggs
Langie: contemplates on if she should do it But they're gonna burn~

pray nct

this is that nasty ass fan fic dirty talk i HATE ?

ellie !!

okay this off topic but he remind me of Lil Peep? oml i’m cryin?

Esther Amaris

Langie’s laugh is so cute and adorable?

Nina. Ansari

Please buy a microphone I can't hear anything

Taylor Kindrick

??what’s new?

Khaaanseran TV

??????