Guys putting on condoms

What Men Want (2019) - You Have a Condom on Your Back Scene (1/10) | Movieclips

What Men Want (2019) - You Have a Condom on Your Back Scene (1/10) | Movieclips1 Nov. 2019
2 029 100
MovieclipsSubscribe 438 721

What Men Want - You Have

What Men Want - You Have a Condom on Your Back: After a night with Will (Aldis Hodge), Ali (Taraji P. Henson) does the walk of shame ...and brings something with her.

BUY THE MOVIE: https://www.fandangonow.com/details/movie/what-men-want-2019/MMVDAD717CE52AE516CDB8EA1A87BADF5D87?cmp=Movieclips_YT_Description

Watch the best What Men Want scenes & clips:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLZbXA4lyCtqolyMBcdulk1xHgJvqhMiDN

FILM DESCRIPTION:

Passed up for a well-deserved promotion, sports agent Ali Davis wonders what else she needs to do to succeed in a man's world. Hoping to find answers from a psychic, Ali drinks a weird concoction that suddenly allows her to hear what men are thinking. Using her newfound ability, Ali starts to turn the tables on her obnoxious male colleagues while racing to sign the next basketball superstar.

CREDITS:

TM & © Paramount Pictures (2019)

Cast: Aldis Hodge, Auston Jon Moore, Josh Brener, Max Greenfield, Taraji P. Henson

Director: Adam Shankman

Screenwriter: Alex Gregory, Peter Huyck, Tina Gordon

Watch More:

► Fresh New Clips: http://bit.ly/2taDWqW

► Classic Trailers: http://bit.ly/2qTCxHF

► Hot New Trailers: http://bit.ly/2qThrsF

► Clips From Movies Coming Soon: http://bit.ly/2FrP8VL

► Indie Movie Clips: http://bit.ly/2qTZMRE

► Deleted Scenes: http://bit.ly/2ARbLPJ

► Bloopers: http://bit.ly/2qYmBnc

► Celebrity Interviews: http://bit.ly/2D4tzw4

Fuel Your Movie Obsession:

► Subscribe to MOVIECLIPS: http://bit.ly/2CZa490

► Watch Movieclips ORIGINALS: http://bit.ly/2D3sipV

► Like us on FACEBOOK: http://bit.ly/2DikvkY

► Follow us on TWITTER: http://bit.ly/2mgkaHb

► Follow us on INSTAGRAM: http://bit.ly/2mg0VNU

The MOVIECLIPS channel is the largest collection of licensed movie clips on the web. Here you will find unforgettable moments, scenes, and lines from all your favorite films. Made by movie fans, for movie fans.

Comments (100)
dbaa23

I sucked in my breath in shock so fast I started coughing ?

s . z

What a legend

Felista Wambui

Haaaaaa close your month dont breathe

Geens JC

“Please remember this when you’re considering my raise” ???

Jb Agustin

Wakanda forever!

shafreeamri

During these time of year we sure do need that mask?

Yuuto Kasane

Poor man just wanted a raise

Goosfraba

that mask was breathable.

Just Tabbz

That kid was in 2020

Trevin Carroll

“I knew that wasn’t a mask”
(Casually drinks juice like a player)

J - Fit

I'd be taking deep breaths

Phoenix North

On soooooo many levels GTOOOOOSSSSSSSS!

Michelle N. Sirca

I knew that wasn't a mask...... lmao......

abenezer shiberu

“I knoooooooooow that wasn’t a mask”

Althea Vicencio

Wakanda?

Midpaz

5th baby

Gshdgfs Gshsggd

Yang milih allah like 800 ya yang milih dajal abaikan saja

Naomi’s Life

I knew that wasn’t a mask ??

Kirk Lazarus

So this is just a copy of the Mel Gibson movie?

Sean Sartor

That Little Brotha ain't STUPID ! He knows the smell of sweet poontang when it hits him !

Giselle Thao

Welcome to Wakanda

I am Jaguar Paw

Kid smelled the fish perfume.??

francheska

Hahahah

Sana fiza sana

That kid..

Logan York

1:07 thank me later

Cosepi

7 comment lol lol

david byerly

Welcome to Wakanda

Apocalypse

Time to discuss a raise.

Danny Morante

the part where that kid drinking apple juice made me lol ?????????

Anna Kiama

Welcome to wakanda,(his soul rip)

KingXtian

9th my humans ;P

Daddy Soybean

"i need that mask" ????

alexa piers

wakanda forever ?

With Beby

Welcome to wakanda??

chadwick boseman

he is a wakanden

Edith Nakungu

Welcome to Wakanda ?????

Wendy Zuniga

Wasn’t that mask a stocking?

jermaine tobin

Who really thought having a child wear panties on their face was funny wtf ?

jonjon

ima need that mask little man

Bán Cám Nhà Em

kemba walker ???

chadwick boseman

WAKANDA FOREVER

Erick G

Josh Brenner from Big bang theory and Rise of the Tmnt

Robin

Is that Deontay wilder?

Viola Oliver

3:25 Sorry God forgive please i like-1 sorry

Sha’rya George

Welcome to Wakanda has a bittersweet feeling now...

Precious Tsheoga

???????

Shaliza mohammed

Lol

UGLY Bro

close ya mouth don’t breathe ?

Tasia _

Wakanda FOREVER!!!

Quantum Shadow

i am ... welcome to wakanda.

MVP_KZ

Oh no :)

Ray ashley 716

Taraji is so fine i swear

semone slasher

The playas gonna play

Alaa

Eighth

Lee way

I knew that wasn't a mask
?

Stephanie Bracey

Good movie fun to watch

Nick Jim

john collins ayeeeee

Mark Hyde

"Welcome to Wakanda!" lmao :)

Roberto Ibarra

NATHAN BIGHETTI GOT OUT OF STANFORD

Ethan’s World

That kid is slick

Jay GACHA

I was laughing so hard it’s a mask ?

Joshua Campbell

Don't breathe

arrownoir

Men want a good movie and not gender bended reboots.

morkujin irukandji

I’m sure the mask stunk really bad it could make you puke

Disdanny

Dave Chappelle called it first.

Honey Bhaddie

“He talking about close ur mouth ,don’t breathe “??

dũng đào

Close your mouth dont breath... lol

LEEWZIU

Why do I not remember this scene

Sanaa Angevin

Fu

podster12

Lace Man and Whiplash (kinda) in one movie scene.

TH3 BLACKGHOST 21

That is not a mask ????

Katie Gonyea

HE SAID CLOSE UR MOUTH DONT BREATH I LAUGHEDD

The Revenant

Y this lady almost always sleeps with someone in her movies ?

Gucci Gang lit

Yessir I’m fourth

Frince Kumar

Please Please ??pray to GOD for my marriage with my gf
GODBLESS YOU ALL ?
BEAUTIFUL SOULS ?
LOTS OF LOVE FROM ODISHADELHI ????

Brittonia

I knew that wasn't a mask?

Magus

Taraji is an amazing actor, i love her acting, expressions and accent such a queen

Fria Elladora

Lol wakanda HAHHAHAHAHAHA

jay smith

The kid is from protected from corona

Dandre Johnson

I didn’t know free was in a movie

LJWOLF

I knew it wasn’t a mask

Jaila Bradley

Lmaoooo he said a mask ?

Rare & Shiny

That kid is going to be a player.

Sahnielle Jacobe

"Welcome to Wakanda"

Davontae Spears

What a men want

Andrew Hangmi

Maskkkkkk????????????????

Richard Belliveau

Horrible movie

清水健太郎

i am second

Tatokun

The Nasty... oh! th- th-! LMAO xD

dice dragon

Though that was queen latifah under the covers lol had look twice

Chad Kase

Another reboot movie

Andy Sanchez

2020 covid masks hahaha ??

chadwick boseman

YAY HE LIVES IN WAKANDA

Mekdes Gebretsadik

Welcome to wakanda

artV

You must have Xfinity. ?

Lost Hearts Lost Minds

And the "Welcome to Wakanda" totally hits different now. Stay safe out there y'all ❤

shazykay

This channel has the worst case of adds

Elijah Allen

Your married

Precious Chinonso

Lol I love this movie

sgt_ malice

this is sad....for nature sake

How to Put a Condom On

How to Put a Condom On17 Oct. 2016
144 190
Julian LowenthalSubscribe 438 721

How to PROPERLY put on a

How to PROPERLY put on a Condom For The First Time. #yolo #havefun #wtf?

Comments (6)
Kalithasan Kalimuthu

Duck me

Kadence Costa

yo do not pt on the condem

shekhar patil

Thanks ???

_laylowdae

this is the worst video tbh ur 30 years old acting like a damn kid grown up ur yt channel will never grow

UNKOWN MURDER

Wtf

Peyton Jensen

...